Re: Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Říjen 9 17:11:19 CEST 2001

On Tue, 9 Oct 2001, Jiri Chaloupka wrote:

> Pouze na okraj:
> take pouzivam SuSE 7.2 s ReiserFS, k me plne spokojenosti.
>
> Nicmene za par dni vyjde SuSE 7.3 s kernelem 2.4.10, kde bude ext2 a ext3, o
> ReiserFS ani zminka. Protoze jej chci pro nekolik jinych veci, holt budu
> muset predelavat partici s homy...

Tohle jsem nepochopil, to si jako myslite, ze SuSE prestane podporovat
Reiser? Tak tomu neverim, je to jejich produkt a skoro bych rekl, dvorni
filesystem. Spise je to tak, ze podpora je natolik samozrejma, ze ji ani
explicitne nezminuji.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.