Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 9 17:33:01 CEST 2001

On Tue, Oct 09, 2001 at 05:01:20PM +0200, Oto Buchta wrote:
> Vite, co by mne osobne zajimalo? Kolik lidi provadi ono "ladeni", tedy kolik
> lidi pouziva oficialni kernel. Cim dal vic zacinam mit pocit, ze krome lidi u
> distributoru, kteri maji na starosti zabaleni kernelu, a par nadsencu (vcetne
> Linuse :-) ) nikdo. Pokud je propagovana linie "ber jadro od distributoru",
> ani bych se nedivil.

 Take pri cteni teto konference uz delsi dobu mam pocit, ze jsem exot,
protoze jsem jeste _nikdy_ (5-6let) nepouzival kernel z distribuce a
ihned po instalaci si kompiluji vlastni. Osobne jsem jeste nezjistil
v cem je zajimave pouzivat ten z distribuce, uniklo mi neco? :-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz