Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Říjen 9 17:45:23 CEST 2001

On Tue, 9 Oct 2001, Karel Zak wrote:

>  Take pri cteni teto konference uz delsi dobu mam pocit, ze jsem exot,
> protoze jsem jeste _nikdy_ (5-6let) nepouzival kernel z distribuce a
> ihned po instalaci si kompiluji vlastni. Osobne jsem jeste nezjistil
> v cem je zajimave pouzivat ten z distribuce, uniklo mi neco? :-)

Delal jsem to stejne nez jsem zacal pouzivat jadra 2.4.x, tam jsem mel s
cistymi jadry jen a jen potize. Zato ta z distribuci (tedy hlavne z
redhatu) se chovala spravne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví