profi - firewall

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Úterý Říjen 9 05:18:33 CEST 2001

>50mbit/sec zatim zadnu problem. Nicmene nemam moc pravidel.

To ze nemate moc pravidel - muzete upresnit - deset, nekolik desitek,
stovek,............... ?

> To jako ze si bezny uzivatel bude moci menit nastaveni firewallu? To tam
firewall ani nemusite davat.

Ne ne, webove rozhrani je urceno pro administraci - povoli se pouze pro
jednu C sit - mozna jen pro urcitou cast. Z mych spolupracovniku IPChainsy
pochopi tak jeden clovek. Takze je potreba, aby se s Firewallem mohlo naucit
pracovat vice lidi - preci jen si obcas vezmu dovolenou a 24 hodin denne v
praci taky vetsinou nejsem. To je jediny duvod nutnosti jednoduche spravy.
Jinak by to bylo asi jedno. Ale kdyz nebude, tak se to taky nezblazni. V
priprade nouze bych treba udelal vlastni, myslim, ze by to nebylo az tak
slozite.

Pavel Rauš