Pozor na Mandrake 8.1!

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Říjen 9 19:39:09 CEST 2001

Odesílatel: Stanislav Meduna <stano-cznews na meduna.org>

> v priebehu 24 hodin co bola nabootovana poslala do prdele svoj
> vlastny filesystem a dostala sa do stavu "kernel panic - cannot
> find init". fsck tam nasiel tolko chyb, ze je to najskor nepouzitelne.
>
> Abit BP6 motherboard, 2x433 MHz SMP Celeron, 512 MB RAM,
> IBM IC35L040AVER07-0 40 GB disk na HPT 366 radici.

Mam prakticky tutez konfiguraci. Pred par mesici, kdyz jsem si kupoval
novy disk (IBM 60GXP), jsem se setkal problemem, kdyz jsem na nej
kopiroval data ze stareho disku (IBM 75GXP). Pocitac neocekavane padal
na nejakych DMA timeoutech. Pricemz kdyz jsem mel v pocitaci jen jeden
disk, tak to fungovalo normalne.

Zjistil jsem, ze to bylo zpusobene prave HPT366 radicem, takze jsem
si za levny peniz (700 Kc) koupil jednoduchy pridavny PCI radic s cipem
CMD649 a pripojil disky k nemu. Pocitac funguje spolehlive i rychleji
(disky bezi v UDMA100 misto UDMA66).

Kernel 2.4.3 z RH 7.1

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467