dotaz fetchmail

jprokupek na centrum.cz jprokupek na centrum.cz
Úterý Říjen 9 13:32:24 CEST 2001

On 03-Oct-2001 Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

>       Zbytecne slozite, staci aby fetchmail dorucoval lokalne na alias a v
> /etc/aliases uvedne tento alias na konkretni dva ucty...

Je to presne tak , takhle to uplne staci diky moc - pravda neslo to hnedka na
poprve protoze jsem netusil, ze se to da vsechno napsat do jednoho radku a
existujici uzivatele oddelit carkou. Nakonec jsem o tom zavadil v man a uz to
jede, Jeste jednou dik moc. Nic mene fetchmail ma v sobe funkci multidrop, ale
 to se mi nepodarilo rozchodit, Pokud by se to nekomu povedlo, at mi prosim da
vedet.
Mejte se
                  Jirka