Mouse vs. S3trio3D2XAGP

Viktor Voráč jump na volny.cz
Úterý Říjen 9 19:43:14 CEST 2001

DD a pomoooooooc prosim,
 nainstaloval jsem si na masinu PIII Celeron 533MHz/128MB Ram,
S3trio3D2XAGP grafika a Genius NetScrool+ PS2 mouse RH6.2
s jadrem 2.2.14-6.0.1. Neni asi nejsnovejsi :-), ale co mi to dela?
Pri instalaci grafiky se skutecne naslo S3trio3D2X, pouzil jsem SVGA
server a mysku mam nastavenou na Generic PS2 2-button (s ovladacem na
Genius Netscrool PS2 se myska chova dost zbesile).

Kdyz ale nyni spustim X-ka s Gnome nebo KDE, tak mam misto kurzoru mysky
jenom bilej ctverec o velikosti cca 2x2cm. Zkousel jsem misto SVGA spustit
S3 server,
davat ovladace jinych mysek, vymenit mysku za obycejnou seriovou a porad
niiiiic. Zkusil jsem menit rozliseni a niiiic. Co mam jeste prolezt? Prosim.
Chce to novy jadro?
Pomuze to?

Diky za cokoliv
Monty