ISDN balicek ?

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Úterý Říjen 9 22:57:21 CEST 2001

On Tue, Oct 09, 2001 at 10:05:50PM +0200, Pavel wrote:
> Mate nekdo zkusenosti s ISDN balickem komplet4lines, ktery obsahuje TA
> Fritz!X ? V tech. specifikacich je uvedeno, ze verze USB funguje pod Linux
> SuSE, Redhat a u verze V.24 ani zminka o Linuxu. Nechce se mi zdat, ze by
> klasicky externi modem na seriovem portu nejel v Linuxu. Jak je to tedy, ma
> nekdo konkretni poznatky ?

Fritz ma zatracene daleko k externimu modemu. Spise je to pasivni ISDN karta
na USB drate. Ovladace pred prazdninami jeste neexistovaly, jestli jsou ted
nove nevim, ale mozne to je, protoze byly slibeny na CEBIT, coz se jaksi
nestihlo.

ALe kdyz se to pouziva pod windouws tak je to krasna autonomni pobockova
ustredna. Takze jestli mate ovladace pro linux berte to. Ze jsou pro SuSE je
celkem jedno, je to o dodani dalsich modulu do jadra, vzdycky muzete vzit
SuSE kernel a prelozit ho na redhatu i s temi dodatecnymi moduly.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /