velky hadrak (scsi disky v raide mylex)

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Středa Říjen 10 06:56:45 CEST 2001

Robert Madaj wrote:

> je mozne, aby mi instalacia RH
> padala ak mam pod mylexom spraveny jeden "fyzicky"
> disk s velkostou cca 36 GB

	Možné je vše. Nesváděl bych to ale na kombinaci RH a velkého disku. Pro
srovnání - bez problémů jsem instaloval a bez problémů provozuji RH 6.1
na 90 GB RAID-5 a RH 7.1 na 180 GB RAID-5. RAID je HP NetRAID (tedy AMI
MegaRAID).

> srandovne sa to sprava
> ked to chcem delit na partitions, nanajvys mi ich
> dovoli spravit 4 ks.

	Řekl bych, že je normální mít max. 4 diskové oddíly, pokud uvažujete
pouze primární.

> teraz to chcem na mylexe
> urobit tak aby som tam mal teda radsej tri
> "fyzicke disky"
> dufam, ze to uz nainstalujem..

	Vzpomínám si, že kolega měl problém, když na starý Mylex pověsil nové
(velké) disky, jejichž geometrii BIOS toho řadiče nezvládal. To asi
nebude váš případ, ale stejně bych (být vámi) schopnosti vašeho řadiče
zkontroloval.

> netreba teda na podporu vacsich diskov uz pri
> instalacii bootit s jadrom na to pripravenym?

	Jak jsem uvedl výše, mně připadá instalační jádro od RH dostatečně
připravené.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418