problem klavesnice na MatroxG450 a Jadro 2.4.8+

Ivan Bibr ibibr na tsbohemia.cz
Středa Říjen 10 08:05:16 CEST 2001

On Wed, 3 Oct 2001, Pavel Ruzicka wrote:

> Zdravim,
>
> po nainstalovani noveho jadra 2.4.8 az 2.4.10 jsem narazil na problem,
> ze po nahozeni X se STRASNE zpomali klavesnice. Respektive drzeni klaves.
> Nepomaha ani nastaveni kbdrate, pokud jsou nahozeny X.
> Distribuce Mandrake8.0 + Matrox G450.
> S jadrem 2.4.7 je vse vporadku.
>
> Nainstaloval jsem uplne novy Mandrake8.1 a s MatroxG450 trpi stejnym
> problemem. Na jinem stroji s kartou NVIDIA je vse OK.
>
> Napada nekoho, jak to opravit?
>
> Na strankach Matroxu se novejsi driver nevyskytuje...
>
> Pavouk

> [...]

 Na CD k Matroxu G550 jsem videl drivery verze 1.3.1 a 1.4.0 (i s tar.gz)
- oba jedou, podle README, i se starsimi typy karet: G400/G450. Zkousel
jsem to doma na G400 a bez problemu. Na webu Matroxu o nich neni ani
zminka ale na tom CD jsou.

 Nemate-li zadnou moznost, jak si je opatrit, mohu je poslat emailem
(komplet cca 5MB).

S pozdravem

			Ivan Bibr
--