PHP a Apache - zacatecnik

Khol Martin Martin.Khol na merlin.cz
Středa Říjen 10 08:53:15 CEST 2001

Instaloval jsem to z *.tar.gz. Predpokladal jsem, ze kdyz bude php
zakompilovano jako modul v Apache, nemusim uz zadne moduly loadovat.
Takze to tak neni?
M.

-----P=F9vodn=ED zpr=E1va-----
Od: Tom=E1=B9 Vondra [mailto:vondra na tesmail.cz]
Odesl=E1no: 9. =F8=EDjna 2001 22:51
Komu: Martin
P=F8edm=ECt: Re: PHP a Apache - zacatecnik

M> Dobry vecer,
M> nainstaloval jsem si Apache 1.3.20 s PHP 4.0.6 jako modulem. =
Instalace
M> probehla zrejme v poradku, bez zadnych chybovych hlaseni. V =
http.conf
jsem
M> nastavil "AddType application/x-httpd-php .php" a "AddType
M> application/x-php-source .phps". Presto se mi Apache s PHP nechova =
jak

Nevim jakym zpusobem jsi provadel instalaci (z RPM, DEB, kompilaci?),
ale nejak mi tu chybi LoadModule (pro modul, pro CGI to bude direktiva
ScriptAlias a jeste k tomu Action). Takhle jsi akorat rekl serveru, co
ma poslat v hlavicce dokumentu, ale nerekl jsi mu ze ten dokument ma
zpracovavat. Proto ti ho posila ke stazeni (posila zdrojovy kod).