patch pro pine - pocty zprav ve folderech

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Říjen 10 09:18:53 CEST 2001

On Tue, 9 Oct 2001, Jirka Kosina wrote:

> Ahoj,
>
> Nevite nekdo o nejakem patchi pro pine, ktery by zpusobil, ze se mi ve
> vypisu lokalnich folderu (tzn. folderu odpovidajicim souborum v mem mail
> adresari, do kterych si automaticky tridim postu - pro IMAP foldery uz
> jsem neco nasel, ale to neni to, co potrebuji) objevovalo take nejakym
> zpusobem znazorneno, kolik mam ve folderu neprectenych zprav?

Neodpovim, ale pridam dalsi dotaz.

Nevite, jak nastavit|patchnout pine, aby byl schopen nejak pracovat s
mailing-listovymi maily. (Jde mi hlavne o smazani celeho threadu)

Diky
--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz