interní modem

Jiří Procházka prochazka na agfoods.cz
Středa Říjen 10 09:20:17 CEST 2001

Omlavám se za tento dotaz, který se již zde řešil.
Ale dovolím se zeptat. Mám askey modem na PCI dtk bord, mandrake 8.0.
Nedaří se mi ten modem rozjet. Vím o adresách, ktere jste zde zmiňovali, ale
nejsem z toho moc chytrý.
Linux mám asi 14 dní ještě se řadím do kategorie začátečník.Měnil jsem
inicializační řetězce modemu anic.
/dev/modem existuje, ale píše to, že modem je zaneprázdněn a na internet
nejsem stavu se dostat. V "drake" (nemohu si vzpomeout jak se to přesně
jmenuje ) ten modem není ani vidět. Mohl by mi někdo prosím polopatisticky
vysvětlit co stím.
Díky moc budu hodně vděčen. Jirka
PS: Pnp v Biosu jsem vypnul a nastavil pevne IRQ tž nic. Modem se po win
hlásí jako conexant.