Grafika Adobe Illustratoru

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Říjen 10 09:28:23 CEST 2001

Dobry den

> .ai je "takmer" postscript
> obavam sa ze je to nieco ako interny format,
> zrejme by bolo vhodne ho dostat napr. do formatu
> .eps alebo .ps ten si zrejme otvoris.

Trocha poopravim, AI _je_ postscript (teda az na verziu 9.0 - ta pouziva PDF
tusim 1.5,
ktore bolo "dorobene" preva pre tento ucel-priesvitnosti a pod.). Je to
konkretne
podmnozina PS, do verzie 4.0 Level 1 a od AI 5.0 do 8.0 Level 2. Nie uplny,
ale
kompletna podmnozina postscriptu.

> Upozornujem ze ide o _vektorovy_ format.

*.ai

????? Illustrator existuje aj pod Linux????? Robim v nom na Macu, pod
WinShitom
ale o verzii pod Linux som zatial nepocul.

Vlado

Co tak Ghostscript???? To je ten pravy interpret postscriptu.

Vlado

S pozdarvom V. Rengevic

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454