Grafika Adobe Illustratoru

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Říjen 10 09:53:34 CEST 2001

> grafiku
> *.ai
>
> ????? Illustrator existuje aj pod Linux????? Robim v nom na Macu, pod
> WinShitom
> ale o verzii pod Linux som zatial nepocul.
>
> Vlado

Ne, v zadnem pripade. To jen otazka nebyla vhodne formulovana. Mineno bylo -
graficke soubory Adobe Illustratoru pod OS Linux.
> Co tak Ghostscript???? To je ten pravy interpret postscriptu.
>
> Vlado

Bohuzel, potom co jsem zjistil, ze se to gimp pokousi nacist jako
postscript, jsem to zkusil i v primo ghostviewu. Ale ani ten si s tim
neporadil. Zkusim zde avizovany sketch.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz