HP NetServer (bylo: Re: Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!))

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Středa Říjen 10 10:06:27 CEST 2001

Tomas Valousek wrote:

> Nikdy jsem nezazil jednodussi instalaci operacniho systemu, nez instalaci
> RH 6.2cz, RH 7.0cz  na HP E60. (mysleno zcela vazne, bez nadsazky)

No, at se vi presne, o cem je rec.

HP NetServer 5/66 LC - hned behem pokusu o instalaci RH 6.2
mi to hodilo:

aha1740.o: init_: unrecoverable BRKADRINT.
In swapper task - not syncing

A na tom jsem skoncil. Kdyz mi tady i dalsi clovek potvrdil, ze se to nedari,
tak jsem to vzdal. A vrazil tam distribuci s jadrem 2.0.x. Tohle bezi.

S RH 7.1 jsem pozdeji dopadl podobne.

HP NetServer 5/133 LC - RH 7.1 zcela bez problemu.

Na vyse zmineny (E60 - to je novejsi) jsem to nezkousel.
Na tom tu zatim mame Novell. ;-)

Proc to tak je, nevim.

                  Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/