Pokrocily zacatdcnik (Re: Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandrake 8.1!))

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Říjen 10 10:26:24 CEST 2001

David Trcka wrote:

> Co to je pokrocilejsi zacatecnik? To je jako "vuz vyssi nizsi tridy".
> Svrbi me samopal, kdyz tyhle pseudoterminy vidim. Jednou je tam
> zacatecnik, tak je to zacatecnik a basta.

To je jednoduche, pokrocily zacatecnik je ten, kdo kdyz je vzbuzen
pod barovou stolickou mobilem po dvaceti pivech, tak okamzite na
pozadavek protistrany odpovi spravny zasah do sendmail.cf vedouci
k dosazeni pozadovane funkce. V pripade trivialnich dotazu
jen odkaze na vhodne cislo stranky v knizce Unix power tools nebo
man stranku, ci vhodny soubor v /usr/share/doc/....
Nasledne muze opet usnout spankem spravedlivym. :-))
K tomuhle mi jeste dost chybi. Po dvaceti pivech se uz nevzbudim
(nikdy). :-((

	Majkl