migracia z ssh1 na ssh2

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Říjen 10 11:17:21 CEST 2001

zdravim ..

narazil som si hubu ..

migroval som z ssh 1 na OpenSSH a zistujem, ze mam problem s identity klucmi
..

pokial spustim ssh -1 , tak funguju ..

ako ich importovat, tak aby sli aj v protokole 2 ?

chapem, ze zmena kluca je mozna, ale pouzival som moj kluc na autorizaciu
na dost velkom mnozstve serverov ( a ani si ich uz nepamatam ) a obiehat ich
vsetky a menit si autorized_keys ma prilis nelaka ..

tak isto -1 asi nie je to prave :-{)))

skopirovat identity na id_rsa neviedlo k vysledku ..

vo FAQ na www.openssh.org som to tiez nenasiel .. mozno len ja nainvne
dufam, ze by to mohlo ist :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting