profi - firewall

martin.reiser.konf na centrum.cz martin.reiser.konf na centrum.cz
Středa Říjen 10 11:40:32 CEST 2001

>Dale potrebuji, aby byl system dobre administrovatelny i pro
>lidi, co
> linuxu
firewallu.

A co takhle to sverit uklizecce.
Za tim obvykle stoji snaha zamestnavatele usetrit (ne vzdy)
Udelej to, pak k tomu udelej nejake jednoduche webove rozhrani,
aby to bylo jako Windowsy a pak to muze delat nekdo, kdo nechape
ani co to je tcp/ip.
A ty tahni, v lepsim pripade zustan a nepridame ti ani korunu,
protoze tohle muze delat kazdy.
Martin

> Od: Pavel Rauš <rqs na cmail.cz>
> Komu: <linux na linux.cz>
> CC:
> Datum: Tue, 9 Oct 2001 05:18:33 +0200
> Předmět: Re: profi - firewall

> systemu
>
> To ze nemate moc pravidel - muzete upresnit - deset, nekolik
desitek,
> stovek,............... ?

firewallu? To tam
> firewall ani nemusite davat.
>
> Ne ne, webove rozhrani je urceno pro administraci - povoli se
pouze pro
> jednu C sit - mozna jen pro urcitou cast. Z mych
spolupracovniku IPChainsy
> pochopi tak jeden clovek. Takze je potreba, aby se s Firewallem
mohlo naucit
> pracovat vice lidi - preci jen si obcas vezmu dovolenou a 24
hodin denne v
> praci taky vetsinou nejsem. To je jediny duvod nutnosti
jednoduche spravy.

-----
Útok USA na Afganistán - sledujte vývoj na http://zpravy.centrum.cz