OpenSSH (RH7.1CZ) a RSA autentizace

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Středa Říjen 10 11:42:49 CEST 2001

Nazdarek lidi,

nejak nemuzu prijit na to proc mi po prechodu na OpenSSH prestala fungovat
RSA autentizace. Byl jsem zvykly pouzivat "authorized_keys", nyni co
vypise, ze zkousi RSA autentizaci - posila potrebne pakety a pak to
suverene napise, ze nic neposlal a ze tuto metodu autentizace vylucuje.

Pritom pri pouziti ssh -1 host vse funguje, jak ma.

Nevite nekdo o co jde?

A taky jaky ma vyznam vice autentizacnich protokolu - DSA,RSA1,RSA2,RSA -
skousel jsem vsechny ale nepomohlo. Navic man.stranky k ssh jsou nekdy z
roku 95, tak taky moc nepomohou.

Diky
--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)