zeby predsa len nieco aj vo filesystemoch

Petr Cahyna caha na i.cz
Středa Říjen 10 11:31:56 CEST 2001

Stanislav Meduna wrote:

> Toto je dost dolezity vyrok. Doteraz som bol na unixoch zvyknuty,
> ze sice mozem prist o data, ktore sa prave zapisuju, ale co je na
> disku, je v bezpeci. A az do tohoto posledneho pripadu som
> sa na to mohol spolahnut - nikdy som neprisiel nielenze
> o filesystem, ale ani o subory, do ktorych som prave nepisal.
> A to ci uz pri zamrznutiach sposobenych experimentovanim
> (3D akceleracia a.p.), alebo jednym ci dvomi vypadkami elektriny.
>
> Lenze tak vam, ako aj mne odisli subory, ktore v momente zatuhnutia
> urcite neboli otvorene pre zapis - u vas sd_mod, ja som prisiel okrem
> [...]

Jo, vim. A byl to u me uz druhy pripad na 2.4.x/etx2. Poprve zmizel v
nenavratnu
/usr/bin/kdeinit (to jsem jeste netusil, co se stane kdyz se pokusim
naladovat USB
a mel jsem spustene kde-cko). V lost+found nic a kdyz jsem si poslal
disk do /dev/null,
tak zadny error...

							Caha