Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Středa Říjen 10 14:07:03 CEST 2001

On Wed, Oct 10, 2001 at 01:44:52PM +0200, Radek Vybiral wrote:
> Jo to by me taky zajimalo.
>
> Po vasnive diskusi s jednim zastancem kompilace vlastniho jadra za kazdou
> cenu jsem na tuto otazku doustal pouze odpoved, se kterou se da souhlasit:
> "Jadro bude rychlejsi a optimalnejsi nez to z distribuce"
>
> Ale o kolik? O 4%, o 40%, kolik usetrim pameti? 345kb pri 128MB?
No o neco jo, ale dulezite je, ze to bude ciste systemove.
Proste to bude dobre.
Zadne zbytecnosti.

Samozrejme, ze se to nevyplaci delat za kazdou cenu, ale melo by to
podle me jit.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX