Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Zdenek Mazanec mazanec na book.ctt.cz
Středa Říjen 10 16:10:34 CEST 2001

> Vypada to, ze tuto tradici zrejme MDK 8.1 porusi :))

:-))) NEPORUSI. MDK 8.1 je v mnoha ohledech poradny nedodelek. Kdo neveri,
at si to zkusi poradne rozchodit treba na pe-2550, pe-2450 nejlepe s
entterprise jadrem. Az se s ent jadrem na techto pomerne rozsirenych
serverech nekomu podari, tak uznam, ze mozna 8.1 porusi tradici vybornych
x.2 verzi.

Zdenek Mazanec