Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandrake 8.1!)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 10 16:21:29 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Marek Blasko wrote:

> ako pricom ale moze to bit aj v desiatkach ked dokompilujes podporu MTRR
> ci dalsie optimalizacie ohladne procesora ci zbernice. To usetrenie
> pameti je minimalne (pokial nechodis na masinach z menej ako 16Mb) a ani
> nie moc podstatne ale ja mam subjektivny dojem ze kazda cast (ovladace
> ...) v jadre zvisuje sancu na problemy.

I v pripade modularizace?
A ze bude jadro rychlejsi o 20% kdyz tam nedam modularne podporu pro
scsi/net/isdn a dam tam primo trebas 3com?

Tak to bych chtel vazne nekde videt, tomu teda neverim....

Jadra v MDK jsou primo pro i586 architekturu, ale pri kompilaci primo pro
i686 architekturu je v nejlepsim pripade rychlost zvysena pouze v
jednotkach procent. Tudiz pouhym okem nepostrehnutelne....
To ale porad mluvime o _velmi_ modularnich jadrech z distribuce.

Docela by me v tomto pripade zajimal pohled od Martina Marese, kde je mu
konec?

R.V.