Podivne chovani memcpy()

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Říjen 10 16:52:56 CEST 2001

Jirka 'Eagle' Novak <eagle na unicode.cz> wrote:

> V ANSI C existuje takovy operator - jmenuje se sizeof. ;-)
> Skoro se mi chce rict: dobre Vam tak. :-P

A az se budete snazit program prenest na ne-Intel architekturu
a opet Vam program prestane fungovat, protoze tam nepujde cist
vicebajtove hodnoty z nezarovnanych adres, dobre Vam tak podruhe :-P

Ale vazne: Nez kdokoli kdykoli da radu nebo zkusi pretypovat odkaz
ukazatele na vicebajtovou hodnotu, zkuste prosim nejdriv trochu
premyslet a najit nejake cistejsi reseni. Moznost cteni vicebajtovych
hodnot z nezarovnanych adres totiz "tak moc typicke neni" a opravovat
napriklad centericq-3.35.22, aby slo spustit i jinde nez na Intelu,
muze byt skutecne nestesti...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science