Evolution, tisk do PS a cestina

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Středa Říjen 10 16:17:46 CEST 2001

Hezky den vsem,

Mam evolution 0.14 a ted 0.15. Vse vidim hezky cesky, ale
kdyz si necham ulozit (pres tisk) stranku kalendare do postscriptu tak
cestinu nevidim (zrovna ted je rijen, takze vidim jen "ijen").
Urcite je problem ve fontech, jenze ceske fonty mam
podle mne nainstalovane - cestinu bezne pouzivam, ale
s tiskem v linuxu nemam jeste zadne zkusenosti takze
tento problem neumim vyresit ...
Ogonkify jsem samozrejme zkousel - zadny efekt.
Konferenci pro evolution jsem take prochazel, ale potrebne
reseni jsem nenasel (mozna jsem se ale spatne koukal).
Co jsem jeste vynechal?

Za kazde nakopnuti k uspesnemu reseni budu moc vdecny.

Petr