Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Říjen 10 17:59:30 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Karel Zak wrote:

>  Neni to irrelevantni? Treba k tomu maji dotycni i jine hledistko a to
>  ciste "esteticke". Proste se jim nelibi bootovat kernel s podporu
>  necoho co nikdy nepouziji a vadi jim nafoukly adresar modules, kdyz
>  pritom zadny modul nepouziji. Zivot je jen otazka priorit a volby.
>  Neberme lidem tuto krasnou moznost :-)
To beru jako duvod.

Ale jak muze nekdo tvrdit, ze kdyz si prelozi jadro
sam, tak bude stabilnejsi, rychlejsi, mensi, kdyz to proste neni pravda?
resp. s tou rychlosti a pameti to muze byt pravda...   0.1% vykonu
navic, o 20 kB vice pameti a o 20 MB vice na disku ... nevim nevim....

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..