HW dotaz

erikbotta.3web.cz er na bo.cz
Středa Říjen 10 22:11:40 CEST 2001

Za behu spusteneho pocitace se mi cyklicky zapina a vypina harddisk
(cvakani+slysim nabihat a padat motorek hardu). Je jenom divny, ze to
dela i kamosuv hdd, ktery ke me prinesl. Jednou to blbne na primaru,
jednou na sekundaru. Moje podezreni je bud zdroj, nebo zakladni deska.
Take je divne, ze kdyz je k tomu kompu pripojenej jen jeden hard tak
neblbne, i kdyz ve spojeni s dalsim ano. Zkousel jsem prohodit master
slave aj. Mate s tim nekdo zkusennosti. Deska je FIC VB-601. HDD1:6.5GB
Seagate 5400 UTA-2, HDD2:20GB WD 7200 UTA-100.