Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!)

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Středa Říjen 10 23:33:00 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Michal Vymazal wrote:

> Uvedu priklad.
> Jakpak rozchodite IDE vypalovacku se standardnim jadrem z distribuce?
> (RH 7.0, RH 7.1)
> Musite si prelozit kernel, protoze v rpm jadrech vyse uvedenych
> distribuci neni zahrnuta scsi-ide emulation. A je to.
> Krome toho, kdo se chce naucit s Linuxem, se kernelu nejspis nevyhne:-)

Zacinam tomu prichazet na kloub... Milan Kerslager mi podstrkuje nejake
jine distribuce Linuxu, ktere tajne vydava za RedHat Linux. Pak se nemam
divit, ze v mojem "RedHat Linuxu" vsechno funguje kdezto v ostatnich
oficialnich RedHat Linuxech ne.
Vazne:
Vypalovacku jsem pripojoval nekolikrat (pouze k RH systemum >6.1, u
ostatnich nevim) a nikdy jsem kernel kompilovat nemusel. Je jasne, ze muze
nastat situace, kdy si kernel musim prelozit sam. Ale jedna se o velmi
vyjimecne pripady a v dnesni dobe, kdy uz nemusim kupovat nejlevnejsi
sr***y a kazdy HW si muzu predem vyzkouset je tato situace jeste vice
eliminovana.

[root na linux scsi]# cat /etc/issue
Red Hat Linux release 7.0 (Guinness)
Kernel 2.2.19-7.0.1 on an i686
[root na linux scsi]# ls
/lib/modules/2.2.19-7.0.1/scsi/ide-scsi.o

[root na ns conf]# cat /etc/issue
Red Hat Linux release 7.1 (Seawolf)
Kernel 2.4.3-12 on an i686
[root na ns conf]# ls /lib/modules/2.4.3-12/kernel/drivers/scsi/ide-scsi.o
/lib/modules/2.4.3-12/kernel/drivers/scsi/ide-scsi.o

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..