Rozdil kernelu

Čtvrtek Říjen 11 01:08:21 CEST 2001

On Wed, 10 Oct 2001, Miroslav BENES wrote:

> Tu poznamku o jadrech RH jsem mel ja v souvislosti s nazorem, ze se
> v tom zacatecnik nema hrabat - ale stejnymi zminenymi neduhy trpelo i
> jadro "ciste".  Takze ???

Takze nic. Proste placnuti do vody.

I kdyby tvurce jadra pro distribuci stravil ladenim "jen" 1 nebo 10 nebo
100 clovekohodin, tak je to prinosne. Kdyz na nic, tak jako sbirka zaplat,
ktera muze pomoci ve vlastni nouzi. Nebo navod, jak rozchodit featuru X.Y,
ktera ve vanilla jadru neni a ja ji jednoho dne budu nutne potrebovat.

Obvykle to tak neni (tj. vysledek distributora je lepsi), protoze
distributor neni vul a aplikoval (za nas) na jadro vsechny dostupne
zaplaty a vyhnul se vsem nedporucenym zaplatam. Pak nemusime vsichni cist
l-k a muzem si byt jisti, ze jadro projde alespon nejakymi testy (bez
iluzi - Linus uz z principu nemuze [a ani to po nem nikdo nechce]
testovani jadra pred release venovat vic, nez desitku nebo par desitek
clovekohodin).

BTW: Zatracovat cizi praci na GPL projektech je - abych tak rekl -
     ponekud zvlastni.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz