Grafika Adobe Illustratoru - vyreseno

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Říjen 11 09:20:18 CEST 2001

> A co kdyby to ten kouzelnik poslal a ja mu to zaslu zpet jako PS soubor,
> bude mozna rychlesji nez tady ta diskuze...
> Michal

Jsem-li tim kouzelnikem minen ja, ktery tento thread zalozil - dekuji za
projevenou ochotu. Nicmene:
a) Sketch, ktery jsem tu dostal doporucen skutecne umi soubory *.ai nacitat
a exportovat do *.ps
b) Tech souboru je plne CD cca. 3000 souboru, takze ta rychlost........ :-)

Ale i tak dekuji

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz