HP NetServer (bylo: Re: Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra ? (bylo: Re: Pozor na Mandrake 8.1!))

martin.kosirer na ct.cz martin.kosirer na ct.cz
Čtvrtek Říjen 11 08:03:09 CEST 2001

> HP NetServer 5/66 LC - hned behem pokusu o instalaci RH 6.2
> mi to hodilo:
>
> aha1740.o: init_: unrecoverable BRKADRINT.
> In swapper task - not syncing
>
> A na tom jsem skoncil. Kdyz mi tady i dalsi clovek potvrdil,
> ze se to nedari,
> tak jsem to vzdal. A vrazil tam distribuci s jadrem 2.0.x. Tohle bezi.
>
> S RH 7.1 jsem pozdeji dopadl podobne.
Take jsem mel problemy s instalaci RH71 na HP NetServer 5/66 LM (on board
SCSI). Vzdy mi "prohodil" sda a sdb. Pricinou byla MO HP SureStoreOptical
1300t. Po jejim odpojeni uz instalace probehla bez problemu.

								Martin Kosirer