Mandrake 8.1 a databaze

Zdenek Mazanec mazanec na book.ctt.cz
Čtvrtek Říjen 11 10:05:45 CEST 2001

(Neoficialni) avsak chodivy navod jak nainstalovat oracle do mandrake 8.x je
v jednom z celkem nedavnych clanku na www.mandrakeforum.com. Mozna jsem
netredil url presne, v tom pripade www.mandrake.com a kliknout na
MandrakeForum.
Omlouvam se za tak strucne odpalkovani, sam jsem to cetl a mel bych si to
pamatovat, ale posledni dobou mam potize jineho druhu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
+420 2 33011644