RH7.1 a kompilace jadra

Pavel Stárek bwp na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 11 10:47:17 CEST 2001

Zdravim konferu,

omlouvam se pokud se to zde jiz resilo, ale mam
problem s kompilaci jadra v RH7.1 .  Pouzivam
instalaci RH7.1 ktera vysla jako priloha v CHIPu
a pote si tam doplnim balicky z originalni
distribuce (originalni distribuci nemohu instalovat,
zrejmne kvuli chybe v Anaconde - skonci to chybou).
Nyni k problemu:
Pokud se pokusim zkompilovat jadro ktere se dodava
v  distribuci (balik kernel-source) pri pouziti
konfigurace ktere tam jsou ulozeny (v adresari
arch/configs nebo tak nejak) tak kompilace skonci
s chybou v "drm.c". Pokud v konfiguraci odeberu
podporu DRM tak se zase vyskytne chyba v "serial.c".
Koukal jsem se do tech zdrojaku a mne nepripada,
ze by tam  bylo neco spatne. Postup pri kompilaci:

make mrproper
make menuconfig -> tady si nahraju konfiguraci
make dep
make bzImage -> tady to po chvily zkolabuje

k dalsim prikazum (make modules atd.) se uz ani
nedostanu. Moje konfigurace:
K6-2/450MHz, 196MB RAM, 8GB HDD, deska s MVP3.
Procesor je nepretaktovany. Kompilaci jsem zkousel
i u kamose na Duronu 650 a skoncilo to stejne (blbe).
Zduraznuji ze tento balicek sem se pokusil prekompilovat
v RH7.0 a tam to proslo bez problemu.
Nevite nekdo jak na to ?

Pavel

-----