ISDN modem - doplneni informace od jan.navratil na ct.cz

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Říjen 11 11:02:23 CEST 2001

Martin Kamín Shaka wrote:

> Zjistoval jsem odpoved na otazku, zda lze s ISDN pouzivat free quick, zde
> je odpoved z CT.
> Z odpovedi plyne, ze muzete, neni to tedy tak, jak se tvrdi zde:
> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/127486.html

CT nabizi dva druhy pristupu:
a) IOL placeny,
b) Quick zdarma.

Pokud si zridite ISDN linku, tak vam CT k ni da ucet na placenou
sluzbu IOL, ale zatim za to nic nechce. Od ledna za to zacne chtit
penize.
Pokud si pripojeni k inetu v ramci porizeni ISDN neudelate, ale
zalozite si vlastni ucet na Snekovi nebo kdekoliv jinde, tak nic
platit nebudete (dokud provozovatel prislusne sluzby nerozhodne
jinak).

	Majkl