(2) instalacia ldap-abook

Marian Tatarka tatarka na didaktik.sk
Čtvrtek Říjen 11 12:13:13 CEST 2001

Dakujem za ten odkaz, naviedlo ma to doinstalovat este niektore potrebne
moduly.
Problem mam teraz uz len s instalaciou AddressBook. Po spusteni "perl
Makefile.PL"
si pyta hostname LDAP servera (zostava localhost), search base "dc=didaktik"
a este
objectclass (top). Make zbehne v poriadku, ale make test vypise chybu pri
testovani
suboru "./t/02-ldap": Couldn't load backend 'LDAP': could not bind to LDAP
server:
Protocol error at t/02-ldap.t line 7.

Na riadku 7 je (prikladam este "t/t.ldap.conf")
my $labook = AddressBook->new(source => "LDAP:127.0.0.1",
                              config_file => "t/t.ldap.conf") || die;

Zrejme sa nevie spojit s LDAP serverom (na anonymny ucet). Ale ten bezi a
pomocou
tych udajov sa k nemu bezne pripojim. Napada niekoho, kde moze byt problem?

Marian Tatarka