Staroffice 6.0beta

Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Říjen 11 11:29:57 CEST 2001

Michael Mraka wrote:

> Krištof Petr wrote:
> % > Dotaz : Je nekde zrcadlo v u nas nebo v blizkem okoli ? Nema to uz
> % > nekdo z vas stazene ? jejich servery jsou beznadejne ucpane ...
> %
> % ftp://crash.fce.vutbr.cz/Mirrors/StarOffice-6.0/
> %
> % Pustil jsem na to svuj obvykly zahorovaci test (otevreni ceniku 100MEGA
> % Brno)
> % a ukazalo se, ze to nezvlada cestinu.
>
> Ja cestinu v ceniku 100megy mam... (primo v bunce; v liste nahore ne a
> tisk je take pouze v iso8859-1).

> [...]
no, ja som nahodil so6.0 tak, ako ho instalator ponukol, a diakritika bezi
bez problemov aj na obrazovke, aj na tlaciarni. (btw na tlacenie pouzivam
kprinter z kde 2.2.1 cez cups, ziadne fonty som nedoinstalovaval)

        peter