modem

Jiří Procházka prochazka na agfoods.cz
Čtvrtek Říjen 11 12:38:55 CEST 2001

Ano vím, že jakýkoliv externi modem chodí pod linuxem.
Kdyz jsem zacal uvazovat ze zkusim linux, tak mi linuxaci tvrdili, ze
vetsinou neni problem s vetsinou hardweru a s modemy taky ne. Problem je v
tom , ze jsem si kdysi koupil interní askey (v té době jsem o linuxu ani
neuvazoval)a ejhle.. tak bych nechtel znovu narazit. No a Microcom ze
neexistuje vím, ale s modemy od teto firmy jsem mnel dobre zkusenosti, tak
doufam, ze tam nejake streva zustali. :-)

Doufám že to nebylo moc OT.
Ostatně, p.Pragl neuvažujete o vlastní konferenci, nemusel by jste skákat
mezi tolikati :-)  -Berte to jako žert. Každopádně díky
Jura