Existuje nástroj pro vytváření chráněné dokumentace

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Říjen 11 13:36:54 CEST 2001

Zdravim!

> Tento dotaz jde tak trochu proti duchu open source. Prosím, zda někdo nevíte
> o nástroji, který by umožňoval práci s textem pro druhého člověka bez toho,
> aby druhý člověk se dostal k textu v elektronické podobě. Něco podobného,
> jako je třeba PDF, u kterého ale je formát dnes už známý, a tudíž je
> nechráněný. Jde mi o to, aby někdo mohl v grafickém prostředí číst dokument,
> vyhledávat v něm, tisknout si libovolné pasáže, ale pouze by se nedostal
> k textu na disku.

To je ale pozadavek, pred kterym prinest modre z nebe, najit druhy konec
duhy nebo zdebugovat Windows zda se byt smesnou trivialitou. :-)

Nic takoveho totiz mozne neni (a nenechte se zmylit tim, ze existuji firmy,
ktere o svych programech tvrdi, ze neco takoveho dovedou) -- pokud ma uzivatel
jakykoliv pristup k textu, tj. specialne pokud mu ho program dokaze zobrazit
nebo poslat do tiskarny, ma uz (s vetsim nebo obvykle spis mensim) usilim
pristup libovolny.

Tedy dotaz nejde ani tak proti duchu open source, jako spise proti
duchy reality :-)

[Navic mi vubec neni jasne, k cemu je takova vec dobra...]

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Diplomacy is an art of saying "nice doggy" until you can find a rock.