ISDN modem

jprokupek na centrum.cz jprokupek na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 11 14:34:18 CEST 2001

> http://www.ct.cz/set.php3?STR=sluzby_business/euroisdn/isdn_komplet.php3
> ), tak t
> Externi IS
> to melo f

> ^ s tim souhlasim (pokud se pripojujete pres seriovy port pak muzete
> vyuzivat pouze rychlost  64kb/s)
>
> Jen jsem jeste chtel upozornit na jednu dulezitou skutecnost, ktera se
> prilis nerika a tou je spoplatneni za pristup k internetu - od ledna
> (pokud se nemylim) bude pristup zpoplatnovat a to castkou 300,- Kc /
> mesic.. to znamena ze se budete pripojovat k IOL za 300 mesicne +
> [...]

v praci mame externi ISDN MIcrocom porte plus modem porizenej nedavno od
Telekomu ale ne v akci ale za klasickou cenu - tudiz nas netlaci onech
zminovanejch 18 mesicu nadvlady IOL. Modem funguje na jednicku s jednou
podminkou ze se musi na zacatku zinicializovat AT prikazem ATB4 - popsano v
AT prikazech modemu (kvuli synch/asynch komunikaci). pak je vse joko u analogu.
Ohledne podpory a ISP tak se domnivam, ze to nabizej vsichni zadarmo pro
rychlost 64Kb/s vic sem nezjistoval, protoze pro internet pouzivame jen jeden
kanal - druhej jede jako klasickej telefon.
Mejte se

Jirka

E-Mail: jprokupek na centrum.cz