zacatecnik+kompilace kernelu+fat disky=problem

Čtvrtek Říjen 11 18:28:00 CEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001, Ales Zelinka wrote:

> zdravim, zkousel jsem si zkompilovat jaderko na svem RH7.1. napred to
> distribucni 2.4.2-2. vsechno bezelo pekne. nabotoval sem ho a jel jako
> normalne. ALE kdyz sem pak po case nahodil wokna, tak jsem zjistil, ze
> fat32 disky, s kteryma sem v linuchu delal, jsou uplne pos*ane. same
> prekrizene soubory a jine errory. ok, rek sem si ze jsem debil a
> udelal sem neco blbe. supnul sem zpatky stary kernel cteni/zapis -
> vsechno paradne bezelo.  asi pred tydnem me to ale zase chytlo a
> zkompiloval jsem 2.4.9. zase vsechno fajn. moutnul jsem fatkovy disk,
> [...]

Nesahejte z Linuxu na FAT, pokud neni zkontrolovana pomoci Scandisku.
Pokud je FAT posahana, Linux ji muze posahat jeste vic (Wokna radeji
rovnou zatuhnou).

BTW: nejsou ta okenka zavirovana? Krizeni souboru je oblibeny zertik...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz