linuxconf chyba

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Říjen 11 18:39:55 CEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001, Bareš Václav wrote:
> heslo,
> library
                                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bud to ta knihovna vazne neumi, nebo jste pouzil diakritiku v popisu
uzivatele ( koukam do sve kristalove koule :-) ). Zkuste ji vynechat.
Ale vazne, opravdu je tak tezke pouzivat primo adduser ( nebo useradd,
dle systemu, ktery mate nainstalovan) ?
passwd z prikazove radky umi hesla menit take.
Zkuste si spustit z prikazove radky prikaz man.
Pro zacatek "man -k user", proctete si pak stranky, ktere vypise,
zkuste man adduser a pochopite, ze tyto prikazy umi totez co ty graficke,
jen to delaji rychleji a s mensimi naroky.
A nemyslete si, ze pokud Vas nekdo odrazuje od pouzivani linuxconfu,
ze to dela jen tak z legrace, v tech programech byvaji chyby,
ostatne kdo z nas je neomylny.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493