Rh 6.2->7.1 neuspesny prechod

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Říjen 11 21:13:11 CEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001, j.c. wrote:

> Dd,
>
> vcelku to beru. Zarazi mne ale jedno: nevznikla totiz funkcni
> instalace. Takze nekde se neco pokazilo. Co to tak asi mohlo byt?

A jak to tak asi mame vedet? Kristalovou kouli jsem si vcera rozbil....

Pokud se dela upgrade, tak vse zalezi na tom, co tam bylo nainstalovano,
zda tam kernel z distribuce a podobne.
Ja jsem napriklad provedl prechod z 6.2 na 7.1 naprosto bez problemu,
samozrejme jsem vedel presne co delam, nezvolil jsem zadnou automatickou
instalaci. Vysledkem je fukcni system 7.1, no problem.

Takze pokud mohu svuj prispevek uzavrit, muj podareny upgrade implikuje
tvrzeni, ze funkce aktualizace v RH 7.1 JE FUNKCNI.

R.V.