Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor na Mandra

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Čtvrtek Říjen 11 17:04:42 CEST 2001

 > vlastne

 DT> co na cem zavisi. Dejte zacatecnikovi prelozit jadro a pak se ho
 DT> zeptejte,
 DT> co na cem zavisi. Bude na vas cumet jak cap do trubky.

Souhlasim s puvodnim pisatelem, ze preklad jadra je uzitecnou
zkusenosti. Byla to prvni vaznejsi vec, na kterou jsem si po instalaci
Linuxu troufnul. Naucil jsem se pri tom hodne veci.

Petr

... Vzdy ji rikej, ze je pekna, hlavne kdyz neni.