FW: Re[2]: PHP a Apache - zacatecnik (fwd)

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Čtvrtek Říjen 11 18:06:17 CEST 2001

 M> Tak nevim co dal. Provedl jsem vse jeste jednou. Nejdriv ve
 M> zdrojovych
 M> adresarich php i apache "make clean" a pak presne podle install:
 M> pro apache ./configure --prefix=/usr/local/apache
 M> pro php ./configure --with-mysql=/usr/local/mysql

Doporucuji vam nastudovat pouziti apxs. To je dobra vec. Zkompilujete
apache bez vsech externich modulu a nainstalujete. Apache vytvori
skript apxs, ktery vi jak bylo apache zkompilovano a umi zkompilovat
externi modul tak, aby k tomu apache pasoval, takze pak kompilujete
dalsi moduly typu PHP, mod_perl, ssl, atd... pomoci APXS. A uz nemusite
rekompilovat apache. Hledejte v dokumentaci php, ja uz si to
nepamatuji. Ale je tam pri configure neco jako --with-apxs a cesta k
apxs, coz byva nejcasteji /usr/local/apache/bin/apxs

Petr

... Slepice je metoda jak vajicko vyrabi dalsi vejce.