qmail + vpopmail + Maildir + pine + filtering

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Říjen 12 09:43:53 CEST 2001

On Thu, Oct 11, 2001 at 01:04:21PM +0200, - = k o l i s k o = - wrote:

> Vazne neexistuje jiny client (krome sqwebmailu) ktery by dokazal cist
> advanced (s podadresarema) Maildir? Neni takove rozsireni napr. pro PINE?

Pokial viem tak nie, pine ma v sebe "drivery" na jednotlive typy boxov,
ale AFAIK konkretne maildir patch umoznuje len to ze INBOX bude Maildir.
Preto, ak pouzivam Pine a nic ine, poviem procmailu/maildropu v .qmail aby
_vytriedenu_ postu dorucoval do schranok v ~/mail/, typu mbox, a je to.

Maildir je dobry na dorucovanie (napr. aj na NFS), mbox je uspornejsi v
spotrebe miesta na disku, ani jeden z nich nie je samospasitelny. Preto
najlepsie urobite ked si rozmyslite co presne potrebujete a podla toho
prisposobite typ pozuitych boxov a programy.

Ak nenajdete vyhovujucu kombinaciu hotovych rieseni, zostava len zobrat
editor+kompiler a dorobit to k pozadovanemu obrazu. Mozete zacat napr. s
tym maildir patchom pre pine.

--
jozef  :-)