Re: Existuje nástroj pro vytváření chráněné dokumentace

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Říjen 12 10:04:24 CEST 2001

On Thu, 11 Oct 2001, [iso-8859-2] Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> moc děkuji za všechny názory. Důvodem je výroba různých knížek, kterou bych
> chtěl dávat zdarma, ale v chráněné podobě. Pochopil jsem, že tisk by asi měl
> být zakázán.

Sorry ak to znie tvrdo, ale ked je mozne nieco "zobrazit", je mozne to aj
"vytlacit" (prinajhorsom takto: ftp://158.195.33.220/pub/Hardcopy.jpg);
skratka je len otazka toho ci to niekomu bude stat zato, prekonat pridane
prekazky, ale "absolutne" sa tomu zabranit neda. To iste je s hudbou,
filmami ..

Na druhej strane, tieto diela pozivaju pravnu ochranu, takze ak tam date
svoj copyright, nikto nebude moct tie knizky vytlacit a predavat, resp.
ak to spravi, nasledny sud by ste mali vyhrat.

--
jozef  :-)  IANAL