nestartuje linux

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Pátek Říjen 12 10:42:46 CEST 2001

> Hmm... Mate tu napsano, ze mate RO filesystem...
> Takze kouzelny prikaz ve vasem pripade vypada napr. takto:
>
> mount -o remount,rw /

jasne ze me to napadlo,jenom jsem to chtel udelat na te 486ce a tam mi
to psalo ilegal instruction. Jak jsem ale zjistil,tak at tam napisi
cokoliv,tak mi to hlasi ilegal instruction.
Na tom pentakovi to chodi.Nicmene i kdyz jsem pouzil ldconfig tak
vzdoruje.Asi najdu nejakou 486,kam jde pripojit cd mechanika a
nainstaluju to tam - sice je to trochu slabsi,ale potrebuji to vyresit.
Zatim dekuji vsem za pomoc
rm