MX based relaying pro qmail (Was: sam sobe providerem)

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Pátek Říjen 12 11:05:27 CEST 2001

kolombo na kolombo.cz (Miroslav Kolombo) writes:

> dost.
>
> Co je podstatou napadu?
> Ja nevim, ale jak neni zalozni stroj, ktery to bere, tak nemuze byt jistota.

qmail standardne dela relaying jenom pro domeny uvedene v
/var/qmail/control/{rcpthosts,morercpthosts}, diky tomuto patchi staci mit
ve /.../control/rcpthosts pouze lokalni domenu a zbytek se bere podle DNS
zaznamu, tudiz je to idealni frknout na sekundarni MX server a pak se
clovek musi starat jenom o DNS zaznamy.

--
Ondřej Surý - CIO                     Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009       Pláničkova 1, 162 00 Praha 6