XFree 4.1.0 + xdm

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pátek Říjen 12 11:35:56 CEST 2001

> Dobry den,
> Mam XFree 4.1.0 a chtel bych se na nej pripojit z jineho poxitace pomoci X
> -query stroj. V XFree 4.0.3 mi vzdy stacilo povolit ip daneho stroje z
> ktereho se chci pripojit. Na stroji kam se chci pripojit bud prepnout do
> init 5 nebo spustit xdm. Coz mi ted nejake nefunguje. Chtel bych se zeptat
> zda s tim nema nekdo zkusenost
>
> Predem dekuji
> S uctou Bohumil Dousa

A nefunguje co ? Spusteni XDM nebo henten onen "remote connect" ?
Taky mi to dlouhou dobu chodilo(remote connect), ale po nejakem upgradu se mi
do /etc/X11/xdm/xdm-config pripsala tahle radka :

DisplayManager.requestPort:    0

Respektive to byly tri radky. Komplet je to :

! SECURITY: do not listen for XDMCP or Chooser requests
! Comment out this line if you want to manage X terminals with xdm
DisplayManager.requestPort:    0

Toz zakomentoval jsem a frcim.

--
S pozdravem